ms.sinergiasostenible.org
Resepi baru

Berundur ke Ritz-Carlton Reynolds untuk Percutian Santai di Georgia

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Saya baru-baru ini menikmati keseronokan bermalam selama empat hari di The Ritz-Carlton Reynolds Lake Oconee sebagai wakil The Daily Meal. Tidak pernah tinggal di sebuah Ritz-Carlton sebelum ini, saya menjangkakan ia akan mewah, tetapi lawatan saya berjaya melepasi jangkaan saya yang sudah tinggi - bukan pencapaian yang mudah untuk dicapai! Saya makan di ketiga-tiga restoran khas di resort ini, menghabiskan masa yang sangat lama di kolam infiniti yang dipanaskan, dan juga mencuba berkayak di tasik, sesuatu yang belum saya lakukan sejak kuliah.

Berjalan di pintu Ritz-Carlton Reynolds Lake Oconee mengingatkan saya untuk berjalan ke pondok gunung gergasi. Kayu gelap dan pedesaan sangat menonjol di pintu masuk, yang juga penuh dengan sofa dan kerusi yang kelihatan selesa, dan tingkap gambar raksasa yang menghadap ke tasik.

Bilik saya menampilkan salah satu tempat tidur paling selesa yang pernah saya tidur, hotel atau sebaliknya, bersaiz king dan lebih lembut. Saya juga mempunyai televisyen layar datar, tempat duduk cinta, dan balkoni yang menghadap ke halaman dan tasik. Bilik mandi kira-kira seukuran bilik tidur saya yang sebenarnya di rumah, dengan pancuran mandian dan tab mandi, serta sink marmar yang meninggalkan banyak ruang untuk semua bilik saya. bilik mandi. Jubah berbulu tergantung di pintu bilik mandi, dan saya serius memperdebatkan membawanya pulang (dengan bayaran, tentu saja).

Hotel ini juga mempunyai pusat kecergasan 24 jam, spa kelas dunia, padang golf yang direka secara profesional, taman permainan untuk kanak-kanak, sejumlah tempat tidur gantung dan buaian, dan banyak aktiviti tasik bagi mereka yang suka bertualang. Bilik persalinan wanita di spa - yang terbuka untuk semua tetamu sepanjang penginapan mereka - menampilkan tab mandi panas, terjun sejuk, bilik wap, sauna, pancuran urut, ruang rehat, pancuran mandian, dan kawasan untuk bersiap sedia , yang menampilkan semua yang mungkin anda perlukan (pengering rambut, pelurus, semburan rambut, deodoran, sikat gigi, benang, gel rambut, dan lain-lain). Semasa anda berjalan masuk, anda diberi loker dan diberi sepasang sandal spa dan jubah di mana anda boleh bersantai. Bukan tempat yang buruk untuk menghabiskan waktu petang, izinkan saya memberitahu anda.

Tempahan saya ditingkatkan untuk merangkumi akses ke Ritz Club, yang sangat saya cadangkan untuk berkunjung. Ia melibatkan makanan dan alkohol percuma dan beberapa biskut cip blueberry dan coklat putih yang lazat. Mereka juga akan memasukkan minuman anda ke dalam cawan plastik untuk anda bawa ke kolam renang. Mungkin memerlukan kos tambahan untuk menaik taraf untuk akses kelab, tetapi jika anda pintar, anda pasti dapat memperoleh nilai wang anda. Kelab ini menawarkan sarapan, makan tengah hari, makanan ringan koktel, dan makanan ringan, dan semua makanan yang saya cuba sungguh enak. Terdapat juga kopi, teh, bir, anggur, minuman keras, dan bar mimosa DIY pada waktu sarapan. Jenis tempat saya.

Restoran:

Ritz-Carlton Reynolds Lake Oconee mempunyai tiga restoran khas di kampus resort: Yang paling santai adalah Gaby - yang tertera "tidak ada baju, tidak ada kasut, kesenangan kami" - yang terletak berdekatan dengan kolam; tengah persembahan jalan raya adalah Georgia, yang baru menjalani penjenamaan semula dengan koki baru; dan yang paling kelas atas adalah Restoran Steak Lebih Lama.

Gaby's by the Lake

Restoran ini santai kerana anda boleh keluar dari kolam renang dan berjalan masuk untuk memesan sesuatu untuk makan tengah hari atau makan malam (yang saya mungkin sudah siap). Item tandatangan mereka merangkumi a sandwic keju panggang lobster (yang lazat dan merosot), nachos barbeku, taco ikan, dan beberapa tulang rusuk terbaik yang pernah saya ada. Anda boleh menjamu selera di restoran atau di tepi kolam renang dengan pemandangan tasik yang indah.

Georgia

Penawaran yang sedikit lebih mewah - tetapi tetap kasual - adalah Georgia. Mereka baru saja membawa seorang koki baru, Shaun Thomas, dan melakukan penjenamaan semula menu mereka dan restoran itu sendiri (yang dibuka untuk sarapan dan makan malam), jadi saya adalah orang pertama yang mencuba semua yang ditawarkan oleh restoran baru itu. Beberapa item menu kegemaran saya termasuk dia ketam sup (yang tidak dapat saya katakan cukup banyak), okra hangus, keju pimento, dan pencuci mulut bar Heath (resipi dari nenek tukang masak). Untuk sarapan pagi, mereka baru saja mengeluarkan menu koktel sarapan baru, termasuk Mary berdarah yang merangkumi vodka yang dicuci dengan daging, campuran berdarah buatan sendiri, tomato ceri pusaka, sayur acar, daging asap, dan kangkung ungu langsung dari taman Georgia!

Restoran Steak Lebih Lama

Tawaran paling kelas atas, Linger Longer menawarkan semua yang anda jangkakan di kedai steak tradisional, dengan beberapa peningkatan. Chef Casey Burchfield memperlakukan saya untuk makan malam prix-fixe di luar menu, dan semua yang saya miliki sangat mengagumkan. Pelayan kami adalah sommelier yang diperakui, dan sangat bangga dalam memadankan wain dengan sempurna dengan setiap hidangan yang kami berikan. Beberapa kegemaran saya adalah kerang laut dijerit dengan tanjakan, strawberi, dan asparagus putih dan daging babi barbeku gaya Thai dengan pepaya hijau dan bawang manis. Selepas makan malam, sebagai ganti pudina makan malam, meja ini menerima beberapa gula-gula kapas segar (rasa berbeza-beza), yang merupakan perubahan yang menggembirakan dan mengasyikkan yang memberikan sentuhan keasyikan kepada seluruh pengalaman.

Pada waktu malam, anda dapat menikmati pemandangan percuma yang menghadap ke tasik, yang merupakan cara yang indah dan damai untuk mengakhiri hari. Penyelaras aktiviti juga berusaha tanpa lelah untuk menawarkan para tetamu beberapa aktiviti yang cukup hebat pada waktu siang dan malam. Beberapa aktiviti yang saya diberitahu termasuk permainan dewasa Quidditch, perburuan, perlumbaan, kursus halangan, konsert, dan banyak lagi. Bagi mereka yang mempunyai anak-anak, mereka juga mempunyai perkhemahan anak-anak yang menjaga anak-anak sibuk pada siang hari sementara ibu bapa mereka menikmati aktiviti tasik atau kolam.

Selama musim panas, pelayan di sekitar kolam akan masuk ke kolam untuk mengambil pesanan minuman anda atau menyampaikan minuman, dan ketika menjadi sangat panas, mereka membuat acara besar dengan menjatuhkan sekumpulan besar es ke kolam untuk menyejukkannya. Mereka juga mempunyai kerucut salji, koktel di tepi kolam renang, dan banyak lagi.

Saya juga meluangkan masa untuk mengunjungi pusat bandar Greensboro, Georgia. Kami makan Kafe Semalam, terkenal dengan pai buttermilk mereka, dan berbelanja di beberapa butik dan kedai antik milik tempatan di kawasan pusat bandar yang tenang dan pelik. Sepanjang masa saya merasa seperti melangkah ke televisyen dan memasuki Mayberry.

Kunjungan saya adalah salah satu pengalaman resort terbaik yang pernah saya lalui, dan penginapan hotel seterusnya saya kemungkinan besar akan menjadi pucat jika dibandingkan. Hanya 4 jam perjalanan dari Charleston dan 1.5 jam dari Atlanta, Ritz-Carlton Reynolds Lake Oconee sangat mudah diakses, sementara jaraknya yang cukup jauh untuk anda tidak memikirkan kesukaran dalam kehidupan sebenar (saya tahu saya tidak melakukannya) t memikirkan kerja selama satu minit sepanjang masa saya berada di sana).

Sekiranya anda tidak menuju ke Georgia tetapi masih ingin mempunyai pengalaman hotel yang hebat, lihat hotel-hotel yang sangat menyeronokkan yang mungkin anda tidak mahu tinggalkan.

Grand Hyatt Regency di Buckhead mempunyai 439 bilik dan suite mewah dengan pemandangan Stone Mountain dan cakrawala Atlanta. Adakah kemudahan canggih dan pesona Selatan alasan untuk mengadakan percutian yang tenang di sini? Baiklah, mereka banyak membantu tetapi kebanyakan kami mengesyorkan Grand Hyatt Regency kerana mempunyai Zen Garden sendiri. Luangkan masa untuk merenungkan di Taman Zen Jepun Hyatt, yang direka oleh arkitek Kyoto yang memenangi anugerah. Ini adalah jalan keluar feng shui hijau di tengah-tengah Buckhead dengan pintu utama, jambatan, Azumaya (rumah teh terbuka), pagar buluh dalam gaya pertukangan tradisional Jepun, Kakeni (lembangan jenis baik), Karesansui (lanskap kering) dan susunan batu . Air mengalir dari timur ke barat melalui kebun, melambangkan keberuntungan dan kesejahteraan.

Waldorf Astoria Atlanta adalah hotel butik bintang lima tepat di tengah-tengah Buckhead. Dan, ya, spa seluas 15,000 kaki persegi, kolam pusingan dalaman dan pusat kecergasan memberi banyak kemudahan untuk memberikan penginapan yang santai, tetapi kami sangat menyukai taman Inggeris di belakang hotel. Kesibukan Atlanta tampak jauh seperti taman, dengan semak hijau dan bunga mekar, memberikan latar belakang yang sempurna untuk merenung, bermeditasi dan bersatu dengan unsur-unsur.

Waldorf Astoria Atlanta adalah hotel butik lima bintang tepat di tengah-tengah Buckhead. Dan, ya, spa seluas 15,000 kaki persegi, kolam pusingan dalaman dan pusat kecergasan memberi banyak kemudahan untuk memberikan penginapan yang santai, tetapi kami sangat menyukai taman Inggeris di belakang hotel. Kesibukan Atlanta tampak jauh seperti taman, dengan semak hijau dan bunga mekar, memberikan latar belakang yang sempurna untuk merenung, bermeditasi dan bersatu dengan unsur-unsur.

Grand Hyatt Regency di Buckhead mempunyai 439 bilik dan suite mewah dengan pemandangan Stone Mountain dan cakrawala Atlanta. Adakah kemudahan canggih dan pesona Selatan alasan untuk mengadakan percutian yang tenang di sini? Baiklah, mereka banyak membantu tetapi kebanyakan kami mengesyorkan Grand Hyatt Regency kerana mempunyai Zen Garden sendiri. Luangkan sedikit masa untuk merenungkan di Taman Zen Jepun Hyatt, yang direka oleh arkitek Kyoto yang memenangi anugerah. Ini adalah jalan keluar feng shui hijau di tengah-tengah Buckhead dengan pintu utama, jambatan, Azumaya (rumah teh terbuka), pagar buluh dalam gaya pertukangan tradisional Jepun, Kakeni (lembangan jenis baik), Karesansui (lanskap kering) dan susunan batu . Air mengalir dari timur ke barat melalui kebun, melambangkan keberuntungan dan kesejahteraan.

Tonton videonya: The Ritz-Carlton Reynolds, Lake Oconee - Georgia Lake Vacations